Kan man dyrke om vinteren ? Ja afgjort. Den ene dyrknings sæson starter, hvor en anden slutter. Kulturerne på billedet er optaget i spirefasen (sept 25) blev høstklare dette forår og er for længst fortæret! Og en forårskultur er sat igang, noget priklet i haven, andet står på bordet.
Kontakt os om viden og udstyr til plantedyrkning.

Og så er der alt det med træer, buske, substrater, luftbakker, såmaskine og meget andet











